Ефективність управління людьми та бізнес-процесами прямо залежить від особистої ефективності керівника-лідера. Безумовно, в нашій професії у разі розвитку системного бізнесу роль управління та делегування є не менш важливою, ніж саме володіння професійними знаннями та досвід у професії. Наявність стратегічного бачення та донесення стратегії розвитку до команди, формування політик та їх вдале впровадження, вміле делегування — запорука успіху та ефективності бізнес-процесів. Адже не тільки партнери та керівники напрямів повинні знати мету компанії, способи її досягнення та корпоративні правила гри. Їх повинні знати всі члени команди. Це те, що може мотивувати та об’єднувати команду, допомагати їй єдиним фронтом досягати поставлених цілей.
Оптимізація бізнес-процесів — це абсолютно необхідний механізм у консалтинговому бізнесі. Кожен член команди повинен знати зону своїх компетенцій, порядок та умови виконання поставлених завдань, принципи роботи в команді, методику зворотного зв’язку тощо. Окрім цього, важливою передумовою оптимізації бізнес-процесів є наявність IT-систем, що допомагають створювати єдиний простір для ефективної роботи команди та залучення клієнта в такий простір у разі необхідності. Клієнту важливо розуміти, що відбувається з його питанням, проектом, завданням.
Ми користуємося сьогодні IT-рішеннями, які дають нам змогу розмежовувати постановку завдань, здійснювати ефективний розподіл повноважень згідно з компетенціями членів команди, бачити хід виконання, контролювати строки. Вкрай важливо аналізувати ефективність виконання клієнтський завдань, зберігати всю інформацію про клієнта та його проект, розуміти зворотний зв’язок від клієнтів.
Саме IT-рішення дають змогу сьогодні бути конкурентоспроможними та ефективними для свого клієнт