КОМПЛАЄНС

Задля ефективної діяльності бізнесу та забезпечення його розвитку, відповідно до вимог законодавства та міжнародних стандартів, необхідно враховувати усі ризики, пов’язані з комплаєнсом.

 

ЧОМУ ЦЕ АКТУАЛЬНО

Ефективне управління комплаєнс-ризиками є важливою функцією бізнесу, що забезпечує його стійкість, безпеку та зростання. Воно може допомогти бізнесу впоратися зі змінами і зростаючою складністю ризиків, з якими він стикається, а також продемонструвати зацікавленим сторонам, що існують чіткі бізнес-стратегії зростання в короткостроковій, середньостроковій і довгостроковій перспективі.

 

КОЛИ ЦЕ ВАЖЛИВО

Впровадження комплексного підходу до управління комплаєнс-ризиками дозволяє бізнесу сформувати об’єктивний погляд на поточну і заплановану діяльність бізнесу з урахуванням можливих негативних подій або нових можливостей, передбачити ризики і приймати рішення з урахуванням інформації про них, своєчасно реагувати на ризики та знижувати негативний вплив ризиків у разі їх реалізації.